Servicii
Suntem echipa ta de experți în domeniul financiar și contabil, gata să te sprijinim în fiecare pas al călătoriei tale antreprenoriale. Oferim o gamă completă de servicii, de la contabilitate și fiscalitate până la resurse umane și salarizare, pentru a-ți face viața de antreprenor mai ușoară.
Suntem partenerul de încredere care îți va oferi o contabilitate prietenoasă și explicată pe înțelesul tău, astfel încât să înțelegi complet situația financiară a afacerii tale. Vrem să fii informat și să iei decizii corecte pentru succesul afacerii tale.
Contabilitate financiară
Contabilitatea completă înseamnă că noi, ca specialiști în domeniu, ne ocupăm de înregistrarea și gestionarea tuturor aspectelor financiare ale afacerii tale. Aceasta include înregistrarea tuturor tranzacțiilor, facturilor, cheltuielilor, încasărilor, dar și calculul salariilor și a taxelor. În esență, ne asigurăm că toate activitățile financiare sunt în ordine și că afacerea ta este în conformitate cu legile și regulamentele financiare.
Iată ce putem face mai exact pentru tine și afacerea ta:
- Consiliere în organizarea fluxului de documente, întocmirea corectă și completă a documentelor contabile primare, organizarea și evidența gestiunii și a stocurilor.
- Înregistrarea documentelor primare în evidența contabilă computerizată în conformitate cu principiile contabilității și legislației în vigoare.
- Evidența analitică a clienților și furnizorilor.
- Evidența activelor imobilizate și circulante.
- Registrul activelor imobilizate, evidență amortizării mijloacelor fixe conform deciziei administratorului și legislației în vigoare.
- Organizarea contabilității de gestiune – evidența stocurilor.
- Întocmirea jurnalelor de TVA, registrul jurnal, registrul inventar.
- Întocmirea balanței lunare de verificare analitică și sintetică.
- Întocmirea și depunerea online a declarațiilor fiscale lunare, trimestriale, anuale.
- Întocmirea și depunerea bilanțului contabil anual.
- Informarea lunară a conducerii societății despre rezultatele financiar contabile.
- Întocmirea de rapoarte solicitate suplimentar de conducerea societății.
Servicii fiscale
Prin serviciile fiscale pe care le oferim, primești de la noi ajutorul și suportul pentru a-ți gestiona aspectele financiare legate de impozite, taxe și declarații fiscale. Aceste servicii includ calculul taxelor si impozitelor și întocmirea declarațiilor fiscale, informatiile necesare pentru plata corecta a taxelor și impozitelor conform legii și comunicarea cu autoritățile fiscale. În esență, serviciile fiscale te ajută să fii la zi cu toate cerințele legale și să te concentrezi pe dezvoltarea afacerii tale fără griji financiare.
Iata ce putem face mai exact pentru tine si afacerea ta:
- Informare fiscală conform cu domeniul de activitate al clientului.
- Calcul și întocmire declarații : TVA, impozit pe profit, impozitul pe venitul microîntreprinderilor , alte taxe.
- Contribuții sociale și impozit pe salarii.
- Impozitul pe venit pentru PFA, profesii liberale, societăți civile, etc.
- Comunicare online cu ANAF prin SPV , obținere certificate fiscale, verificare fișe pe plătitor AFP.
Salarizare și Revisal
Indiferent de mărimea echipei tale, noi te putem ajuta să îți administrezi angajații. Câștigă timp și lasă-ne pe noi să ne ocupăm de întocmirea dosarelor de personal, contractele de muncă, depunerea registrului de evidență a salariaților și gestionarea declarațiilor fiscale. De asemenea, îți punem la dispoziție informațiile financiare și documentele necesare pentru plata salariilor, iar ordinele de plată corespunzătoare sunt transmise la timp.
Iată ce putem face mai exact pentru tine și afacerea ta:
- Asistență în întocmirea dosarului de personal.
- Completatea contractelor individuale de muncă, a actelor adiționale și deciziilor.
- Întocmire și depunere REVISAL (registrul de evidență al salariaților) la ITM.
- Întocmirea statului de salarii pe baza pontajului lunar transmis de client.
- Întocmirea și depunerea declarației 112.
- Transmiterea ordinelor de plată aferente statului de salarii.
- Adeverințe pentru salariați.
- Calcul salarii brut și net.
- Transmiterea prin e-mail a oricărui document (OP-uri, stat salarii, balanțe, etc. )
Consultanță gratuită înființare firmă
Orice inceput pare greu. Credem că fiecare idee de afacere merită să fie susținută cu cea mai bună expertiză și îndrumare. Prin serviciile noastre de consultanță gratuită pentru înființarea firmei, îți oferim încredere și succes în această primă etapă a călătoriei tale antreprenoriale. Vom oferi asistență pas cu pas, îndrumare legala clară și soluții adaptate pentru a-ți transforma ideea într-o afacere de succes.
Oferim un pachet de servicii complet pentru contabilitate și salarizare, la un preț fix lunar, adaptat la cât de multe documente contabile avem de gestionat și câți angajați ai.
Beneficiezi de urmatoarele servicii incluse:
întocmirea bilanțului anual
depunerea online a declarațiilor fiscale
informații lunare despre situația financiară și fiscală a firmei tale
comunicări rapide despre noile legi sau schimbări fiscale
Serviciile noastre sunt special create pentru a veni în sprijinul:
Societăților comerciale mici și mijlocii (IMM) înființate ca SRL sau SA.
Persoanelor Fizice Autorizate (PFA) și birourilor individuale.
Ne adresăm unor domenii de activitate variate, precum servicii IT, arhitectură, traduceri, inginerie, consultanță, servicii medicale, construcții, și multe altele. Indiferent dacă activitatea este internă sau externă (în UE sau non-UE), sau implica vânzări online, suntem aici să oferim soluții adaptate nevoilor specifice ale afacerii tale.
Contabilitate financiară, administrare personal și salarizare complet computerizate.
Folosim software-ul Nextup și Smartbill pentru evidența contabilă, iar pentru salarizare și Revisal utilizăm programul Saga. Aceste instrumente ne permit să gestionăm eficient și precis toate aspectele contabile și legate de salarii, asigurându-ne că afacerea ta este bine administrată și în conformitate cu cerințele legale.